• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Få hjälp med lån av bekant

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Ja, jag har inte registrerat nytt konto. Så är det, jobbar hårt på mitt varumärke och det händer inte så mycket men det är bättre än att vara i lån-spel karusell. För mig har det känts som att jag skriver något om hur det går --> folk blir provocerade fast det inte är meningen --> jag hugger tillbaka --> folk blir mer provocerade. Då känner jag bara att det är lika bra att jag inte är här för jag vill inte göra någon förbannad. Kommer uppdatera sen om jag lyckats med något kul men vet inte om eller när det sker.
du har all rätt att säga ifrån när du blir påhoppad, låt inte jantelagen hålla dig borta från forumet, det är helt onödigt!! Om folk fortsätter bli provocerade av dig då är det deras bekymmer och inte ditt. Det är inte lika kul här utan dig :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
du har all rätt att säga ifrån när du blir påhoppad, låt inte jantelagen hålla dig borta från forumet, det är helt onödigt!! Om folk fortsätter bli provocerade av dig då är det deras bekymmer och inte ditt. Det är inte lika kul här utan dig :)
Du skriver vad du tycker har man nån invändning eller påpekande om det går det att scrolla.
Känns som jag är den enda som svarar emot Lasseman här på forumet haha
Men jag skriver det jag tycker o uppfattar sen får folk tycka vad dom vill.
Alla har rätt att uttrycka sin åsikt :)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Du skriver vad du tycker har man nån invändning eller påpekande om det går det att scrolla.
Känns som jag är den enda som svarar emot Lasseman här på forumet haha
Men jag skriver det jag tycker o uppfattar sen får folk tycka vad dom vill.
Alla har rätt att uttrycka sin åsikt :)
Har sett fler reta sig på hans inlägg ibland.
Man kan ju inte älska alla men trycka ner ngn som man inte ens känner bara för att man är annorlunda... hallå nej det är inte okej! Lilaros är väl lite excentrisk natur men hon är också en frisk fläkt här.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Har sett fler reta sig på hans inlägg ibland.
Man kan ju inte älska alla men trycka ner ngn som man inte ens känner bara för att man är annorlunda... hallå nej det är inte okej! Lilaros är väl lite excentrisk natur men hon är också en frisk fläkt här.
Precis så tråkigt om alla skulle vara lika vi är alla unika individer och det får man acceptera. Vi skriver olika är olika sen kan man ha åsikter som skiljer sig åt men det är okej och ingen ska bli kränkt på detta forum för att en del människor inte har det minsta empati eller förståelse för människors situation eller utsatthet.
Som du skriver man kan inte älska alla men respekten för andra måste finnas tycker jag
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
du har all rätt att säga ifrån när du blir påhoppad, låt inte jantelagen hålla dig borta från forumet, det är helt onödigt!! Om folk fortsätter bli provocerade av dig då är det deras bekymmer och inte ditt. Det är inte lika kul här utan dig :)

Ja, jag är citrusfläkten i en trädgård med fallfrukt och du är insekten som suger på äpplena men önskar du kunde hitta citronen igen... ha ha ha. Förlåt är lite trött. Kommer tillbaka sen. =) Saknar dig med myra.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Ja, jag är citrusfläkten i en trädgård med fallfrukt och du är insekten som suger på äpplena men önskar du kunde hitta citronen igen... ha ha ha. Förlåt är lite trött. Kommer tillbaka sen. =) Saknar dig med myra.
Hur är det med dig?
Rullar allt på ?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Ja, jag är citrusfläkten i en trädgård med fallfrukt och du är insekten som suger på äpplena men önskar du kunde hitta citronen igen... ha ha ha. Förlåt är lite trött. Kommer tillbaka sen. =) Saknar dig med myra.
usch och blä hatar äppelmust :D:D:D
Citrondrink intas alltid vid förkylningar, stärker immunförsvaret :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp